- تدوین استراتزی برند
در استراتژی برند، مسیرهایی مانند نام تجاری، جایگاه یابی، تعهد و توسعه برند که باید طی شود تا به هدف های مورد نظر شما نزدیک شود.
- تعریف هویت برند
به منظور ساختن هویت برند و ایجاد انسجام در فعالیت های برندینگ، تمامی المان های بصری و ارتباطی با مخاطبین در فضای آنلاین و آفلاین بر مبنای شاخص های موردنظر طراحی و در برند بوک یا دفترچه راهنمای برند جهت یکپارچه سازی فعالیت اجرایی تدین می گردد.
- طراحی عناصر بصری
برای ماندگاری بیشتر نام برند در ذهن مخاطب به تعریف رنگ ها و فونت های اختصاصی برند و نحوه نمایش و طراحی المان های گرافیکی برند می پردازیم.