مارکتینگ
- بخش خالی. صفحه را برای اضافه کردن محتوا در اینجا ویرایش کنید.
فاز نخست در فرآیند خدمات دیججیتال مارکتینگ، تدوین استراتژی بر اساس هدف و برنامه بازاریابی شماست که پس از ارزیابی کامل کسب و کار و مشتریان شما تدین می گردد.
تدوین برنامه جامع و یکپارچه تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای متفاوت
- خلق ایده اصلی تبلیغاتی
- خلق شعار، تگ لاین، نام برند
- ایده پردازی برای کمپین ها
- استفاده ازگیم فیکیشن ها در طراحی کمپین
بعد از تدوین استراتژیی برنامه ای برای افزایش آگاهی از برند در فضای آنلاین با ایجاد ترافیک روی وب سایت و رسانه های اجتماعی شما اجرا می گردد.
- روش های اجرا:
- سئو
- خدمات گوگل ادز
- تبلیغات کلیکی
- ایمیل مارکتینگ
- سوشیال مدیا مارکتینگ
در طول پروسه کمپین دیجیتال مارکتینگ ، با ارزیابی کانال ها و استراتژی های اجرایی، میزان موفقیت و بازگشت هر کدام را ارزیابی و نسبت به توسعه و بهبود آنها اقدام می کنیم.
با ابزارهای
- گوگل آنالینیکس
- گوگل تگ منیجر
- هات جر
……
برندینگ
در استراتژی برند، مسیرهایی مانند نام تجاری، جایگاه یابی، تعهد و توسعه برند که باید طی شود تا به هدف های مورد نظر شما نزدیک شود.
- مشاوره ی استراتژی برند
- ایجاد جایگاه برند در ذهن و قلب مخاطب
- توسعه و بهبود جایگا برند
- تهیه اساسنامه برند
- تدوین استراتژی های ارتباطی برند
به منظور ساختن هویت برند و ایجاد انسجام در فعالیت های برندینگ، تمامی المان های بصری و ارتباطی با مخاطبین در فضای آنلاین و آفلاین بر مبنای شاخص های موردنظر طراحی و در برند بوک یا دفترچه راهنمای برند جهت یکپارچه سازی فعالیت اجرایی تدین می گردد.
برای ماندگاری بیشتر نام برند در ذهن مخاطب به تعریف رنگ ها و فونت های اختصاصی برند و نحوه نمایش و طراحی المان های گرافیکی برند می پردازیم
تبلیغات
- طراحی وب سایت های واکنش گرای شرکتی و فروشگاهی
- نگه داری و پشتیبانی فنی
به طور کلی برای افزایش ترافیک ارگانیک و رسیدن به رتبه های پایدار، در ساختار محتوا و خوشه های محتوایی، بهبود رابط کاربری و مشکلات فنی مهمترین عوامل اصلی در موارد مرتبط با سئو داخلی( on-page ) می باشد.
پس از حل موارد سئو داخلی، شروع فعالیت های مرتبط با سئو خارجی ( off-page ) آغاز می گردد. در این بخش از فرآیند سئو، فعالیت های خارجی وب سایت آغاز می شود. فعالیت های کلیدی مانند لینک سازی به صورت رپورتاژ آگهی، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و سایر متدهای مرتبط با این بخش تاثیر مهمی در رسیدن به رویکرد مدنظر خواهند بود
1. شروع اصلاح ساختار فنی و محتوا
2. شروع فرایند حل مشکلات تکنیکال
3. شروع فرآیند سئو خارجی
4. رسیدن به نتیجه دلخواه
اهداف و رویکرد های تبلیغات کلیکی در کسب و کار
1. معرفی محصول یا سرویس
با تبلیغات کلیکی می توانید محصولات یا سرویس های خود را به مخاطبین خود معرفی کنید.مخصوصا در صورتی که تبلیغات شما در سایت یا اپلیکیشن هایی که متناسب با محتوای آنان مشتریان بالقوه شما به آنها مراجعه می کنند ، قرار داده شود، می توانید مشتریان جدیدی را به استفاده از محصول خود جلب کنید.
2.افزایش فروش
با قرار دادن لینک دانلود اپلیکیشن و یا صفحه اطلاعات فروش خود در تبلیغات کلیکی می توانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. هم چنین استفاده از تبلیغات کلیکی می تواند یادآوری خوبی به مشتریانی که از محصول شما استفاده کرده اند، به مراجعه مجدد برای خرید و استفاده از محصولات شما باشد.
3. آگاهی از برند (Brand Awareness)
حتی اگر مخاطب بر روی تبلیغ شما کلیک نکند، مشاهده تبلیغ باعث آشنایی بیشتر کاربران با برند شما می شود. این اولین و مهم ترین قدم در برندسازی کسب وکار شماست و با برندسازی است که می توانید جایگاه خود را در صنعت خود پیدا کنید.همسان
بنری
پوش نوتیفیکیشن
ریتارکتینگ
تبلیغات گوگل یکی از امکانات گوگل ادز جهت جذب ترافیک با نمایش سایت شما در رتبه های برتر گوگل است که می تواند مشتریان را جذب وب سایت شما کرده و در نتیجه آن افزایش فروش و سود را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد. میزان بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل ادز بسیار بالا و عین حال قابل اندازه گیری است. برخلاف سایر روش های تبلیغاتی که ممکن است ریسک بالایی داشته و به بودجه زیادی هم نیاز داشته باشند، تبلیغات در گوگل با هر بودجه ای قابل اجراست و از همان دقایق ابتدایی شروع تبلیغات شما می توانید شاهد افزایش فروش خود باشید.
آنالیز داده و وضعیت سایت
میزان بازدید سایت چقدر است؟
چه میزان از این کاربران یک بار ورود و چه میزان بازگشتی هستند؟
حضور کاربر در سایت چند دقیقه است؟
نرخ پرش Boune Rate سایت چقدر است؟
چه میزان بازدید از شبکه های اجتماعی مختلف است؟
کاربر از چه دستگاهی برای مرور سایت استفاده می کند؟
از چه منابعی و به چه میزان کاربر به سمت سایت هدایت می شود؟
کدام صفحات سایت بیشترین محبوبیت و جذب کاربر را داشته اند؟
کدام صفحات سایت بیشترین نرخ خروج کاربر را داشته اند؟
- ارزیابی و اثر بخشی فعالیت های دیجیتال
- آنالیز مخاطبان برند وکاربران فضای مجازی
- تحلیل رفتار دیجیتال کاربران
- بررسی رقبا
- اراِئه گزارش های هفتگی