09397888702

تبلیغات و ایده پردازی

  • سئو

به طور کلی برای افزایش ترافیک ارگانیک و رسیدن به رتبه های پایدار، در ساختار محتوا و خوشه های محتوایی، بهبود رابط کاربری و مشکلات فنی  مهمترین عوامل اصلی در موارد مرتبط با سئو داخلی( on-page ) می باشد.

پس از حل موارد سئو داخلی، شروع فعالیت های مرتبط با سئو خارجی ( off-page ) آغاز می گردد. در این بخش از فرآیند سئو، فعالیت های خارجی وب سایت آغاز می شود. فعالیت های کلیدی مانند لینک سازی به صورت رپورتاژ آگهی، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و سایر متدهای مرتبط با این بخش تاثیر مهمی در رسیدن به رویکرد مدنظر خواهند بود

1. شروع اصلاح ساختار فنی و محتوا

2. شروع فرایند حل مشکلات تکنیکال

3. شروع فرآیند سئو خارجی

4. رسیدن به نتیجه دلخواه

 

  • تبلیغات کلیکی

اهداف و رویکرد های تبلیغات کلیکی در کسب و کار

1. معرفی محصول یا سرویس
با تبلیغات کلیکی می توانید محصولات یا سرویس های خود را به مخاطبین خود معرفی کنید.مخصوصا در صورتی که تبلیغات شما در سایت یا اپلیکیشن هایی که متناسب با محتوای آنان مشتریان بالقوه شما به آنها مراجعه می کنند ، قرار داده شود، می توانید مشتریان جدیدی را به استفاده از محصول خود جلب کنید.
2.افزایش فروش
با قرار دادن لینک دانلود اپلیکیشن و یا صفحه اطلاعات فروش خود در تبلیغات کلیکی می توانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. هم چنین استفاده از تبلیغات کلیکی می تواند یادآوری خوبی به مشتریانی که از محصول شما استفاده کرده اند، به مراجعه مجدد برای خرید و استفاده از محصولات شما باشد.
3. آگاهی از برند (Brand Awareness)
حتی اگر مخاطب بر روی تبلیغ شما کلیک نکند، مشاهده تبلیغ باعث آشنایی بیشتر کاربران با برند شما می شود. این اولین و مهم ترین قدم در برندسازی کسب وکار شماست و با برندسازی است که می توانید جایگاه خود را در صنعت خود پیدا کنید.

همسان

بنری

پوش نوتیفیکیشن

ریتارکتینگ

 

  • تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات گوگل یکی از امکانات گوگل ادز جهت جذب ترافیک با نمایش سایت شما در رتبه های برتر گوگل است که می تواند مشتریان را جذب وب سایت شما کرده و در نتیجه آن افزایش فروش و سود را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد. میزان بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل ادز بسیار بالا و عین حال قابل اندازه گیری است. برخلاف سایر روش های تبلیغاتی که ممکن است ریسک بالایی داشته و به بودجه زیادی هم نیاز داشته باشند، تبلیغات در گوگل با هر بودجه ای قابل اجراست و از همان دقایق ابتدایی شروع تبلیغات شما می توانید شاهد افزایش فروش خود باشید.

  • آنالیز داده و وضعیت سایت

میزان بازدید سایت چقدر است؟

چه میزان از این کاربران یک بار ورود و چه میزان بازگشتی هستند؟

حضور کاربر در سایت چند دقیقه است؟

نرخ پرش Boune Rate سایت چقدر است؟

چه میزان بازدید از شبکه های اجتماعی مختلف است؟

کاربر از چه دستگاهی برای مرور سایت استفاده می کند؟

از چه منابعی و به چه میزان کاربر به سمت سایت هدایت می شود؟

کدام صفحات سایت بیشترین محبوبیت و جذب کاربر را داشته اند؟

کدام صفحات سایت بیشترین نرخ خروج کاربر را داشته اند؟